Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2007-08-20
co byście wybrali? na co zdecydowali? Modyfikacje auta
Autor Wiadomość
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2007-08-13   

przyszedł Matey i od razu offtopic :suchy:
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-08-13   

dobra na powaznie. Ja w sumie nie wiem co bym wolal... czy wkladac silnik do eg4 czy moze kupowac eg5... Z jednej strony wiesz na czym stoisz, malowanie itp. itd. ale z drugiej strony seryjne eg4 rozni sie i to bardzo od seryjnego eg5. Nawet nie ma glupich stabilizatorow przechylu... Wiec jak taki temat to ja bym byl w kropce...
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
barteq 

Auto: EJ9
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 419
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2007-08-13   

ale kupując eg5 też w 100% nie bedzie pewny co kupił, robiąc swapa masz większą pewność że auto jest sprawne i że masz wszystko w nim zrobione tak jak być powinno. Takie rzeczy jak stabilizatory hamulce itp. zawsze można z czasem dokupić.
Ja bym jednak kierował sie w stronę swapu ;-)
_________________
Profesjonalne kosmetyki samochodowe do auto detailingu
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-08-13   

Jeździj jajem i odkładaj powoli, ale odkładaj, a potem zmienisz auto. Wytrzymaj długi okres, ale będzie warto!
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
Qukie 
Qukie czyta się kuki


Auto: EG4+ i EG6+
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 324
Skąd: Rzgów lub Łódź
Wysłany: 2007-08-14   

Matey napisał/a:
ale z drugiej strony seryjne eg4 (...) Nawet nie ma glupich stabilizatorow przechylu...


Moje już ma :mrgreen: Też jestem w takim samym punkcie jak Ty, EG4+ odmalowane, zawiecha niedługo będzie skończona itd itp, ale pod maską 100% seria i nie wiem co robić, zwłaszcza, że w styczniu włożone było nowe D15B2... u mnie skończy się na minime na B7, głowicy D16Z6 lub na swapie na ów silnik. Powiem jedno, sprzedaż w ogóle nie wchodzi w grę. Mam nadzieję, że też swojego nie sprzedaż.

P.S. Może zamiast silnika zapodaj teraz większe hamulce na przód, może dodaj stabilizatory, to nie są duże koszta, a autko będzie gotowe pod większą moc. Jakby co to właśnie to wszystko przerabiałem u siebie więc mogę Ci o wszystkim napisać, co potrzeba, skąd to wziąć itd.
_________________
Już mam EG6 :] teraz chcę M3 :serce:
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2007-08-14   

dziękuję :) odezwe się na gg ;)
 
 
 
adrian 


Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 2761
Skąd: torun
Wysłany: 2007-08-14   

..no chyba pewniejszego miejsca skad mozesz wziasc silnik nie ma w Polsce :P
http://www.allegro.pl/ite...z6_125_km_.html
_________________
エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
 
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2007-08-18   

zrob zawias (sprezyny/amortyzatory/stabilizatory/poliuretan), zrob jakis swap na wieksze hamulce i gwarantuje ci, ze na nowo polubisz ten samochod i nawet silnika ci przestanie brakowac. jak znowu zacznie ci go brakowac - pomyslisz o swapie. po co zmieniac samochod, skoro masz fajne, rozwojowe i przede wszystkim juz teraz bardzo zadbane jajko? kupisz nastepny samochod i bedziesz przy nim musial zrobic to samo, co tu juz masz zrobione.
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Majstor 
CalifornicatioN

Auto: 508
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 1603
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2007-08-19   

Mam strasznei podobny problem stary a swego czasu przeszła mnie mysl k20 :) heheh ja tez nie wiem co robic :) Ale chyba najrozsądniejsze i tanie rozwiązanie to zmienic autko:)
 
 
WestSSJDM 
dubby head

Auto: nh0ej9
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 193
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-08-19   

ja też na Twoim miejscu wolałbym zostawić swoje eg4 które dobrze znasz niż kupować eg5 w które napewno zainwestować będzie trzeba, bo do każdego auta trzeba dołożyć. Zgadzam sie ze zdaniem !markosa że po zmianie zawiasu, hebli to będzie zupełnie inne auto. Jakby nie było masz wtedy szybsze i bezpieczniejsze auto, wciągniesz zakręty dużo szybciej ;-)

zostaw i inwestuj w eg4 ;-)
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2007-08-20   

jestem bardzo wdzięczny za rady, napewno wasze propozycje są rozsądniejsze i bezpieczniejsze. dzieki bardzo, samochód zostaje chyba że rodzina mi się powiekszy, a ja sukcesywnie będe inwestował tak aby autko stało się bardziej przyjazne, tymbardziej ze z ekonomicznego punktu widzenia chyba lepiej zostać przy tym co mam, niż pakować się w mocniejszą niewiadomą... może się kiedyś to wszystko odmieni, narazie ciułamy na usprawnianie eg4 :mrgreen:
 
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-08-21   

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3256908

może całe auto na części kupić ?
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-08-21   

Cana kusi i opłacałoby się to wziąść na części pod warunkiem, że silnik jest zdrowy. Wszystko gotowe do przekładki jak się patrzy.
 
 
 
adrian 


Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 2761
Skąd: torun
Wysłany: 2007-08-21   

z tego jakie sluchy chodz po toronto ponoc RDK bedzie turbo burbo zakladal 8-)
_________________
エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2007-08-21   

Cytat:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3256908
może całe auto na części kupić ?
obawiam się ze za taką cene to tylko przydałoby sie na sprzedaż plastyki i interior, bo zapewne silnik do remontu... moge sie mylić offkors. na początek daje sobie na luz, najpierw ogarne wszystkie sprawy mechaniczne które mnie trapią, później heble i moze zawias, później bede myślał o wzmocnieniu silnika, taka bedzie kolejnosc ;)
ale dziękuje za zainteresowanie tematem
adrian napisał/a:
z tego jakie sluchy chodz po toronto ponoc RDK bedzie turbo burbo zakladal 8-)
o dzizaz, co to za ploty :lol: :-P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna