Dzięki za pochlebne opinie, to bardzo budujące! Nie będzie to niestety tłusty up Ale ostatni przed zimą zapewne
MuzykVrt napisał/a:
Musiałem pobrać żeby zobaczyć.
Boskie jest to auto!!!
Jak blacha? robiona była już?
m6nj?
wierzba napisał/a:
airman napisał/a:
Co z EG? Sa jakieś partsy na handel?
ja pierd giełda
dzięki, mod'a proszę o usunięcie postów niezwiązanych z tematem, będę zobowiązany
Starstruck napisał/a:
Macane, focone, wzdychane - auto lalka! Klimat '90 bije NIESAMOWICIE! A VTECa nawet czuć, mimo że to B16 .
dzięki Tomku, fajnie ten karton wygląda przy Twoim dc2 na zdjęciach ^^
fulek napisał/a:
Tez miałem okazje obczaić
Robi!!!
Graty bo to już prawdziwy klasyk!
miło słyszeć
eithray napisał/a:
Witamy wśród użytkowników 4gen EE9 mega dobrzy wygląda w tym kolorze budy Zamiast remontować Y2 wstaw lepiej S80. Polecam
jest to mój czwarty, czwarty gen
1.
2.
3.
qureku napisał/a:
Te ekei sidały niesamowicie dobrze, tak samo jak to było w V genie.
eithray napisał/a:
Witamy wśród użytkowników 4gen EE9 mega dobrzy wygląda w tym kolorze budy Zamiast remontować Y2 wstaw lepiej S80. Polecam
Tez jestem tego samego zdania
ta felga faktycznie ma coś w sobie, że pasuje do wielu generacji modelu civic; nie będzie póki co rozmachu, gdyż wpada skrzynia s4c jdm z mojego byłego już EG5, biedy uważam, że nie będzie
Yoshi napisał/a:
Bardzo ładna ee9 ...lecz , nie wiem czemu ale ta lotka na klapie mi jakoś nie pasuje
pozostaje tylko pieścić bo takich aut już coraz mniej
poprzedni właściciel ma mi dosłać oryginalną, ale będę polował na lotkę usdm, z trzecim światłem stopu
---
w tak zwanym miedzy czasie wyczyściłem kopułkę i palec, w seryjne puszcze powietrza znalazłem wkładkę k&n
zrobiłem rekonesans i trzeba kupić taką łapę, została zamówiona, spawać klocki lego będzie niezastąpiony inż. Noud
przedliftowa kanapa ed7 i boczki plastikowe, od znajomego ^^
Połowa października i 24 stopnie Celsjusza, jeszcze miejscami zielono.
Czy wyjmuję klatkę? Jeszcze nie wiem ale lepiej jest mieć wnętrze niż go nie mieć a nagraną mam tylną zabudowę z ee9 - jutro odbieram, także ta przedliftowa kanapa będzie na sprzedaż - w sumie też rzadki temat, gdybym miał wyjmować klatkę to biedy z takim xbarem nie powinno być
upolowałem pokrywę zaworów do b16a1, tak, różni się od a2,c4 i c6, czarna to jednak klasa sama w sobie, dzięki Marku za pomalowanie w ekspresowym tempie!
Odebrałem skrzynię biegów od dabrowskim, Mateusz był tak miły i oddał mi b-seriową tarczę sprzęgła
i docisk, dzięki ziomku!
Ostatnim "kąskiem" będzie tylna puszka, poprzeczna, złożyłem zamówienie u dealer'a ale coś się ostatnio nie odzywa
01/12 zabraliśmy się z kolegą Krzysztofem (pozdrawiam!) do wyjęcia skrzyni, na przeszkodzie stanęły nam śruby, które były tak dop.. że odkręcaliśmy z dużym trudem z długimi lagami, skrzyni po kilku godzinach walki nie udało się wyjąć
02/12 z pomocą Roberta (pozdrawiam!), udało się wyjąć starą skrzynie, ale nie włożyliśmy nowej, brak łożyska oporowego,
03/12 kupuję nowe łożysko w haparts,
04/12 wymieniamy uszczelniacze półosi, aby wszystko grało, zakładamy łożysko oporowe, skręcamy konwerter hasporta, wcześniej testując go,
26/01 montuję tylną łapę (o zgrozo!) z rozwierconymi tulejkami pod śruby do skręcenia wszystkiego ze skrzynią hydro - śruby do tej skrzyni są innego, większego rozmiaru vs skrzynia na linkę Y2,
28/01 skrzynia siedzi, prawie, bo brakuje łapy, którą dostałem w częściach aby zrobić pomiary i finalnie pospawać później, jednak pierwsze przymiarki powodują moje zdziwienie
Łapa od strony skrzyni biegów EE a ED, większość myśli, to jest to samo, plug and play, łatwizna, otóż nie. Kupując zestaw łap aby posadzić B-series z hydro skrzynią w ED to nie to samo co posadzić skrzynię hydro w EE, są to dwa różne mocowania w karoserii, sama łapa jest inna - głębsza, no inna po prostu; łapę którą wykonał dla mnie inż. Gabi trzeba było poprawić, generalnie powiększyć podstawę pod poduszkę, aktualnie silnik i skrzynia biegów wiszą o własnych siłach, teoretycznie, trzeba wlać olej do skrzyni, wymienić olej w silniku, przy okazji włożyć podstawkę pod gajgery, złożyć wszystko i można odpalać
Wydech, skunk2 mega power, fajny, legitny, dedykowany, dla mnie za głośny i musi być poprzeczna puszka jak w oryginale; zakochany w barwie apexi ws2 - szukam wydechu.. apexi nie sprzedaje tylko końcowego a cały układ z importem przekroczyłby 4000 pln - może kiedyś. Zaczęło się poszukiwanie wydechu custom.
Dawaj m-techa, kiedyś miałem - podpowiadają znajomi, m-tech już nie robi, nawet po znajomości.
Dawaj el-tec'a, robią porządne tłumiki i układy wydechowe, ok, złożyłem zapytanie ofertowe, 1500 pln z montażem, cóż, nie tak drogo jak apexi ws2, ale jednak po dłuższym namyśle - 1500 pln za końcowy tłumik? Uwielbiam to auto, no ale, ale ale ale.
Dawaj Rm-Motors, przesłuchałem jak brzmią tłumiki nawet eliptyczne - dramat, urywa łeb.
Proex? Nie no, nie żartujmy.
Zaczęły się poszukiwania, trafiłem na firmę ProCustom, po wielu mailach, wizycie przy aucie i pomiarach (!) zdecydowałem się a czy jestem zadowolony to się okaże jak całość będzie wisiała pod autem i będę po pierwszej jeździe próbnej.
Fotki będą, ale później, na pokrzepienie wywodów wklejam taki tam wpis z internetów
https://www.instagram.com/rare_cars_deutschland/
An almost-perfectly preserved, original 4th-generation German-spec Civic 1.6i-VT, equipped with the legendary B16A VTEC motor.This car is a unicorn in Germany, in the sense that you’ll probably see 10 991 GT2-RSs for one of these on the streets.
żeby było śmieszniej, niedawno kolega zaprosił mnie na wystawę starych aut (aby się wystawić), ale nie ma mnie wtedy w Kraju, nie teraz to kiedy indziej przyjdzie chwała i gloria
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum